Co najszybciej spala nasze oponki?

blog

Jaki trening wybrać?

Nie ma wątpliwości, że każda dodatkowa aktywność fizyczna którą dodasz do rozkładu dnia, wpłynie korzystnie na poprawę Twojego wyglądu. Każda dodatkowa aktywność jak spacer, jazda na rowerze, czy też zabawa z hula hop spala kalorie. Ale jeśli podjęłaś/łeś już prawdziwą decyzję o zmianie i chcesz się zaangażować w to, na 100%, to na pewno chcesz wiedzieć, co musisz robić, żeby spalać nadprogramowe kalorie, jak naj efektywniej.

Należy tu podkreślić, że nie ma złego treningu, ale niektóre systemy są po prostu lepsze.

Co powinieneś wybrać do swojego arsenału?

Postaw na trening całego ciała na każdym treningu! Tym samym każdy Twój mięsień dostanie bodziec do wzrostu o wiele częściej niż jak byśmy dzielili trening na partie. Wyobraź sobie, że mięśnie to takie silniki spalające paliwo w postaci nadprogramowego jedzenia. Im więcej i im większe te silniki są, tym więcej spalają nadprogramowego paliwa.😉 Do działa! Wybierz Ful Body Workout!

Postaw na ćwiczenia wielostawowe! To takie ćwiczenia przy których pracuje więcej niż jeden staw i jeden mięsień. Na przykład pompki, przysiady, wykroki, wznosy nóg czy, też wznosy bioder. Dzięki temu pracuje więcej mięsni przy każdym powtórzeniu, niż jak byśmy robili na przykład prostowanie nóg na maszynie. Tam pracuje w prawdzie tylko jeden mięsień, a mianowicie czworogłowy uda. Nie ma w tym nic złego z tym, że to ciągle tylko jeden mięsień.

Dodaj trening kardio po treningu lub jako interwał pomiędzy ćwiczeniami siłowymi o ile jesteś już na to gotowa/wy! Dobrym pomysłem jest też dodać na przykład bieganie w inny wolny dzień. Wystarczy 20-30 min dobrze zaprogramowanej aktywności fizycznej aby maksymalnie podkręcić Twój metabolizm i jeszcze bardziej efektywnie spalić niechciany tłuszcz na Twoich boczkach jeszcze szybciej pozbyć się oponki.

Podziel się co Ty robisz aby zmaksymalizować afekt spalania tkanki tłuszczowej na Twoich treningach? Napisz w komentarzu.

I pamiętaj o najważniejszym- Dajesz Dajesz Nie Przestajesz! Choćby nie wiem co! Hardy Workout!

Jeśli to wszystko wydaje się dla Ciebie zbyt skomplikowane napisz do mnie i umówmy się na darmową konsultację.

Marcin Hardy.

Dodaj komentarz

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, a tym samym zbiera informacje o Twojej wizycie w celu ulepszenia naszej strony internetowej (poprzez analizę), pokazania Ci treści w mediach społecznościowych i odpowiednich reklam. Zobacz naszą politykę prywatności aby uzyskać więcej informacji lub wyrazić zgodę, klikając przycisk „Akceptuj”.

Ustawienia plików cookie

Poniżej możesz wybrać, na jaki rodzaj plików cookie zezwalasz na tej stronie. Kliknij przycisk „Zapisz ustawienia plików cookie”, aby zastosować swój wybór.

FunkcjonalneNasza strona internetowa wykorzystuje funkcjonalne pliki cookie. Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej witryny.

AnalityczneNasza strona korzysta z analitycznych plików cookies, aby umożliwić analizę naszej strony i optymalizację na potrzeby m.in. użyteczność.

Media społecznościoweNasza witryna umieszcza pliki cookie mediów społecznościowych, aby wyświetlać treści stron trzecich, takie jak YouTube i FaceBook. Te pliki cookie mogą śledzić Twoje dane osobowe.

ReklamoweNasza witryna umieszcza reklamowe pliki cookie, aby wyświetlać reklamy stron trzecich w oparciu o Twoje zainteresowania. Te pliki cookie mogą śledzić Twoje dane osobowe.

InneNasza strona internetowa umieszcza pliki cookie stron trzecich z innych usług stron trzecich, które nie są analitycznymi, mediami społecznościowymi ani reklamami.